wtorek, 13 marca 2018

Surówka z kalarepy

FIT
Pysznych surówek nigdy dość.
Dostarczają naszemu organizmowi mnóstwa witamin i innych dobroci, nie mówiąc już o pysznym smaku.
Polecam zatem surówkę z kalarepy, pyszną i aromatyczną.
Płatki drożdżowe i sól kala namak wymieszane dają z jogurtem smak majonezu.
Jeśli nie macie dajcie majonez lub jogurt i sól morską.
Surówka z kalarepy.

                      Składniki:

  • 2 kalarepy
  • 1 czerwona papryka
  • 1 puszka kukurydzy - 212 ml
  • 1 średni por
  • 1 pęczek koperku
  • 150 g jogurtu Skyr naturalnego
  • 1/2 łyżeczki płatków drożdżowych - opcjonalnie
  • pieprz kolorowy świeżo mielony
  • sól kala namak do smaku - ew. morska

Kalarepę obrałam i starłam na tarce o grubych oczkach.
Paprykę obrałam i pokroiłam w kostkę.
Pora dokładnie umyłam i pokroiłam w plasterki.
Warzywa włożyłam do miski, dodałam osączoną kukurydzę i posiekany koperek, wszystko wymieszałam.
Jogurt wymieszałam z solą, świeżo mielonym kolorowym pieprzem, płatkami drożdżowymi.
Dodałam do surówki, wymieszałam, pozostawiłam na 30 minut aby smaki się wymieszały.
Smacznego.
Pomysł własny.
                                            "Podróże małe i duże"
"Przygody Baltazara Gąbki"
"Przygody Baltazara Gąbki" kręcone były w Łodzi.
Na zdjęciu kawałek Muzeum Kinematografii.

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger