czwartek, 15 marca 2018

Gorące kanapki z awokado

Na śniadanie najlepiej zjeść pożywne produkty które dadzą nam energię na cały poranek.
Takim posiłkiem dla nas jest dziś gorąca kanapka, a dokładnie kanapka z awokado i pieczarkami.
Jest pysznie i pożywnie i ciepło, lubię ciepłe śniadania.
Polecam i Wam bardzo gorąco.
Gorące kanapki z awokado.


                Składniki:

  • kromki chleba na zakwasie
  • 1/2 awokado
  • 3 - 4 pieczarki
  • olej do smażenia
  • plastry sera mozzarella


Pieczarki pokroiłam w plasterki i podsmażyłam na odrobinie oleju, posoliłam.
Kromki chleba opiekłam na suchej patelni lub w tosterze.
Na ciepłym chlebie ułożyłam plastry mozzarelli, pieczarki.
Awokado obrałam ze skórki, pokroiłam w plasterki i ułożyłam na topniejącym serze.

Smacznego.
Pomysł własny.
                                          "Podróże małe i duże"
Klimatyczne miejsce - jezioro Białe - Augustów

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger