wtorek, 19 września 2017

Sałatka z rukwi wodnej i sera lazur turkusowy

Ależ pyszna sałatka, polecam.
Rukiew wodną coraz częściej można już kupić w sklepach ze zdrową żywnością.
Ma lekko orzechowy smak i jest rewelacyjna, chrupiąca i pyszna.
Jeśli tylko uda się Wam zakupić to nie zwlekajcie i róbcie sałatę.
Sałatka z rukwi wodnej i sera lazur turkusowy.



                     Składniki:

  • 80 g sera lazur turkusowy
  • 2 pęczki rukwi wodnej
  • 10 pomidorów koktajlowych

                     Sos:

  • 2 łyżki oliwy
  • sól morska do smaku
  • pieprz  kolorowy do smaku
  • 1 łyżeczka syropu klonowego
  • 1 łyżka octu z chabrów


Rukiew porwałam na kawałki, przekroiłam na połówki pomidorki, ułożyłam na rukwi.
Pokruszyłam na sałatę ser.
Składniki na sos włożyłam do słoiczka i wymieszałam.
Przed podaniem polałam sałatkę.
Zajadaliśmy od razu, pyszna.

Smacznego.
Przepis autorski.
                                       "Podróże małe i duże"
"Niebieskie Źródła"
Wywierzyska czyli źródła krasowe, są to miejsca wypływu wód ze szczelin w skałach wapiennych.
Niebieskie Źródła możemy zaliczyć również do źródeł uskokowych wstępujących.
Biały piasek jaki pulsuje na dnie basenów wywierzyskowych jest wypłukiwany przez wodę z warstw jakie napotyka ona na swej drodze.
Rezerwat w Tomaszowie Mazowieckim.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger