czwartek, 17 sierpnia 2017

Piada z Mortadellą i serem

Piada to włoski chlebek z dodatkiem oliwy z oliwek.
Podgrzana na patelni uwarstwia się, można ją podawać z warzywami, serem, wędliną, smakuje wybornie.
Polecam przysmak kuchni włoskiej.
Piada z Mortadellą i serem.


              Składniki: 2 porcje

  • 2 chlebki piada
  • 4 plastry mortadeli - ja miałam włoską Mortadella Bologna
  • 4 - 4 łyżek startego sera Grana Padano
  • 6 - 8 listków botwiny

Na suchej patelni ułożyłam piadę a jak się dobrze rozgrzała, posypałam ją połową sera a jak zaczął się topić ułożyłam Mortadellę - 2 plastry
i listki botwiny,
złożyłam placek na połowę.

Lekko przydusiłam i przewróciłam na drugą stronę, podsmażyłam i złożyłam na ćwiartki.
Do środka włożyłam jeszcze listki botwiny.
Smacznego.
Przepis kuchni włoskiej.
                                        "Podróże małe i duże"
Klinika uzdrowiskowa "Pod Tężniami" w Ciechocinku
To w tej klinice co roku odzyskuję siły i nabieram energii na cały następny rok.
Masaże, sauny, jacuzzi, siłownia, bicze wodne, fit parki, spacery pod tężniami, łóżka masujące, fotele do masażu, jest w czym wybierać.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger