sobota, 24 czerwca 2017

Budyń truskawkowy

Pyszny budyń truskawkowy mam do przedstawienia.
Deser bardzo szybko się robi i jest niezmiernie smakowity.
Dopóki truskawki na straganach i grządkach korzystajmy do woli.
Ja uwielbiam budynie wszelakie więc aby korzystać jak najmniej z proszków sklepowych znalazłam w archiwach taki oto specjał.
Truskawkowy budyń.

Składniki:
  • 500 g truskawek
  • 500 ml mleka
  • 1 łyżka cukru waniliowego
  • 1 - 2 łyżki cukru trzcinowego, ksylitolu lub innego słodzika
  • 1 czubata łyżka mąki ziemniaczanej
Przygotowanie:
  • Truskawki umyłam i obrałam.
  • Do pojemnika wysokiego wlałam 400 ml mleka i dodałam truskawki, zmiksowałam na gładki koktajl.
  • Przelałam do garnka, dodałam cukier i zagotowałam.
  • Mąkę rozrobiłam w pozostałym mleku i wlałam na gotujące mleko truskawkowe.
  • Ciągle mieszając aby nie porobiły się grudki doprowadziłam do wrzenia.
  • Chwilę gotowałam aż budyń zgęstniał.
  • Przelałam do pucharków i udekorowałam truskawkami.
Smacznego.
Przepis z archiwum.
"Podróże małe i duże"
Wróbelkowe śniadanie
Taki widok z okna o poranku cieszy oczy.
Tak intensywnie karmiły potomstwo że aż miło popatrzeć.
Zdjęcie robione przez szybę.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger