sobota, 18 marca 2017

"NIgdy nie mów nigdy" zaproszenie na film

"Nigdy nie mów nigdy" polska komedia obyczajowa której premiera odbyła się w październiku 2009 roku w reżyserii Wojciecha Pacyny.

Film promowała piosenka "Nigdy nie mów nigdy" w wykonaniu Ani Dąbrowskiej - tak swoją drogą uwielbiam jej piosenki.
W przeciągu miesiąca emisji film zarobił ponad 6 milionów zł.
Nie wiem czemu ja film obejrzałam dopiero teraz ale tak to czasami bywa.
30-letnia Ama - A.Dereszowska - jest odnoszącą sukcesy, zimną i skuteczną „łowczynią głów” dla międzynarodo­wych korporacji. Wiedzie typowe życie bogatej i niezależnej warszawskiej singielki, która rozładowuje stres w nocnych klubach, bawiąc się do rana i podrywając przypadkowych mężczyzn. 
Jednak pod pancerzem oschłej i nieprzystępnej karierowiczki ukrywa osobiste nadzieje związane z posiadaniem dziecka, z którego już raz kiedyś zrezygnowała dla pracy. 
W trudnych chwilach wspiera ją najlepsza przyjaciółka Edyta - E.Olszówka -, tro­chę zwariowana artystka, która właśnie weszła w nowy związek z policjantem Rafałem - R.Więckiewicz. 
Życie Amy wypada z rutynowego toru, gdy pierwszy raz pozwala sobie na nieprofesjonalne zachowanie – randkę z przystojnym Markiem - J.Wieczorkowski -, którego „złowiła” dla amerykańskiego klienta z Doliny Krzemowej.
Jak potoczą się losy Amy i reszty bohaterów opowie Wam film a ja ze swej strony powiem że mnie zauroczył.
Mawiają że jak w jakiejś roli nie lubisz aktora to znaczy że zagrał ją na wysokim poziomie.
Tak jest i tutaj ale nie zdradzę Wam którego aktora znielubiłam.
Zapraszam na seans a potem pogadajmy. 
Źródło.

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger