piątek, 24 lutego 2017

Zasmażane ziemniaki z białą kiełbasą w sosie musztardowym

Danie idealne na rozgrzanie brzuchów.
Dla mnie idealne również na kolację czy obiad dla całej rodzinki.
Treściwe, aromatyczne, ja dodatkowo zakupiłam moje ulubione ziemniaki red fantasy więc danie było jeszcze bardziej smakowite.
Polecam bardzo gorąco.
Zasmażane ziemniaki z białą kiełbasą w sosie musztardowym.

                    Składniki:
  • 1 kg ugotowanych w mundurkach ziemniaków
  • 400 g parzonych białych kiełbasek
  • 4 ogórki kiszone
  • olej do smażenia
  • pęczek szczypiorku
  • sól morska
  • pieprz świeżo mielony
  • 150 ml śmietany 12%
  • 2 łyżki ostrej musztardy
  • garść kiełków rzodkiewek 

Kiełbaski pokroiłam na kawałki.
Ziemniaki ugotowałam w mundurkach, przestudziłam, obrałam ze skórki i pokroiłam w grube plastry.
Posiekałam szczypiorek a ogórki pokroiłam w grube plastry.
Śmietanę wymieszałam z musztardą.
Na patelni rozgrzałam olej i podsmażyłam na nim kiełbaski, potem dodałam ziemniaki i podsmażałam aż się zrumieniły. 
Dodałam teraz ogórki, chwilę smażyłam i wlałam śmietanę z musztardą, zagotowałam i zdjęłam z ognia.
Doprawiłam do smaku solą i pieprzem oraz posypałam kiełkami rzodkiewki oraz posiekanym szczypiorkiem.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Listopadowy zachód słońca

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger